21/5 -10 "Fredag betyder helg och spa"

Äntligen fredag! Vad brukar ni göra på fredagar? Hemma, eller bio? Eller kanske något helt annat, vad vet jag? :D Igår bloggade ínte jag av en anledning att jag var borta mycket länge ;) Spelade beachvolleyboll från 19:00 till 21:00 (!) Skulle vara där vid 17:00, för att kratta och jämna till planerna, vilket var väldigt jobbigt men värt allt jobb. Det var jag och en till kille (som är skitsöt) som var yngst ;) Sedan var det en massa andra personer, bland annat min förra tränare Carro (och några av hennes kompisar) och min tränare Johanna :) Efter maten var det äntligen dags att spela lite beachvolleyboll... en som Först var det bara lite skojspel, men sedan blev det en riktig turnering :) Vi blev ihop-parade genom lottning ;) Vi skulle spela 3 set var. Första matchen spelade jag med en som hette Juhanna. Vi var asbra och peppade varandra + att vi vann x) Andra set spelade jag med en tjej som hette Emmelie. Hon var också bra (fast vi förlorade, men det vainstär jämnt). Emmelie gav mig väldigt bra tips och så vidare. Sista set spelade jag med en annan tjej som hette Emelie. Hon var asbra, fast jag var lite sämre, haha...

Egentligen skulle jag ha träning idag, men den blev inställd :( Så just nu kollar jag på Modern Family (men Solsidan var roligare) och mumsar i mig glass!! Visar bilder från det såfort jag får tillgång till en sladd som man kan föra över bilder från mobilen till datorn ;)

Vad gör ni just nu?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-05-21 @ 21:55:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0