6/6 -10 "Svenska nationaldagen, födelsedag och massor av bilder!!"

Hej hopp gummisnopp!!
Hur mår alla ? Själv mår jag toppen... dock är jag lite trött ;) Ingen updatering på en vecka suger :(

Idag är det Svenska Nationaldagen vilket betyder att min mormor fyller år :) Hon fyller 59 år idag :P
Grattis Grattis x)

Jag har en massa bilder från maj och i somras som ni kan se nedanför :D Ganska knäppa bilder på mig och mina kompisar, fast de tycker att det är okej att jag lägger ut dem på bloggen (som tur var) :)

Jag haha :D vad tycks?
          
I somras på min lillebrors kalas :)

Mitt volleyboll-lag!! Vi åt lite snacks hemma hos Johanna ;)
          
Min frukost hos mormor för en vecka sedan: Oboy mackor med getost, supergod yoghurt med flingor, glas apelsinjuice och ett glas björnbärsjuice :D smaskigt, javisst!

Tårtan på min lillebrors kalas i somras...

... och bullar B)
    
Ett träd vid vår skola...
 
En av våra mexikanska nakenhundar Onok! Superdupersöt :)

Kanske jag har lagt ur förrut, men i sånna fall blir det en snygg bild i repris

Disa skulle hoppa, fast det blev sådär när jag skulle fota ;)  

Äppelblom från min tomt, med de vackra syrenerna i bakgrunden :)
 
Ännu ett träd från skolgården..


Kläderna jag hade på mig, tror jag den 28 maj ;) Ja, det var nog då.

Disa provar mina pilotbrillor, haha x)

Disa har "närkontakt" med trädet. Disa + Trädet = Sant
 
En bänk vi har ute på skolgården, tyckte det var lite roligt att ta foto på regnet :D

samma sak med denna bild, fast jag tycker att den här bilden blev finare :P

suddigt närmast, och tydligt längst bort!

lite suddig bild tyvärr :(

om man tittar riktigt noga så kan man se regndropparna på grässtrårna :)


  
Tora och Disa
   
En till mexikansk nakenhund ( i min säng!) OMG: Klakatel

Tora med sitt favorittecken: Hjärtat

Jag skulle göra en hoppbild, men som ni ser gick det inget vidare ;) Måste öva, haha...

Disa hade någon konstig frisyr och hon blev lite "allvarlig/sjukt rolig" när jag skulle ta foto.
Det ser ut som om hon är äldre och har rynkor ;D

Mina muffins: Före (vanlig smet, men sedan sparade jag lite smet och blandade i kakao. Resultat Tigerkakemuffins )

Mina muffins: Efter.. Vad tycks?

Vad har alla gjort idag och de senaste dygnen? Vad gör ni just nu? :)

Kram Sunshine

P.S Resten av bilderna (närmare bestämt 32 bilder) får ni se senare ikväll! D.S 

 

Publicerat: 2010-06-06 @ 14:52:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0