10/6-10 "Jag funderar..."

på en massa saker :) Bland annat om jag ska starta en ny blogg/nya bloggar eller inte.. Jag har haft denna blogg i 6 månader och vill inte ta bort den, men samtidigt vill jag starta 2 nya bloggar XD    

1. Bildblogg - en blogg som jag kan lägga ut 1000 bilder på, utan att behöva skriva så mycket text, utan låta bilderna tala om vad jag gjort ;)
och
2. Matblogg - jag älskar att laga mat och baka, + att jag gillar att ta foton på mina *hosthost* mästerverk :D

Fast jag vet inte :( Om jag börjar om nu, så blir det nog bra... Men då behöver jag hjälp av min kompis Linn ( http://www.asunshinelife.blogg.se ) med designen, för hon äger på det!! ´

Vad tycker du/ni?

För isånnafall kan jag få en snygg design av Linn + att jag kan fixa någon bra "hejdå" grej istället för att alltid behöva skriva "Kram Sunshine":) Jag vet inte hur jag ska förklara men ni förstår nog ;D

Jag hatar beslutsångest :( Om jag startar en ny blogg, så kan jag blogga sjukt mycket i sommar + lägga ut tusentals bilder :D

Jaja, jag löser det nog ;)

Kram Sunshine


 

Publicerat: 2010-06-10 @ 19:12:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0