En hemmakväll med min kusin

Igår sov jag över hos min kusin, och vi hade sjukt skoj :) Vi såg på en film med Cameron Diaz - Den där Mary.. Och det må jag säga, den var jättebra! En rekomendation, hehe :D Gillar verkligen typ alla filmer som CameronDiaz är med i ;)

                                                                IDAG
Vi vaknade vid klockan 08:00, gick ut och sprang, sedan när vi kom hem duschade vi, åt frukost och gjorde oss iordning för att åka! Juste, gjorde fys såklart ^^ Och stretchade ;)

Sedan begav vi oss iväg till centrum för att fixa med lite grejer, och självklart kolla i butiker :)
Idag kom jag hem med ett par solbrillor från lindex :P Kommer att göra ett inlägg precis efter detta inlägg, om vad jag har handlat från i söndags och idag! Och lite grejer från när jag var i Varberg :D

Ikväll ska jag och min kusin ha en filmkväll med lite "fredagsmys" eller ja onsdagsmys ;) Vi kommer förmodligen att kolla på Sex and The City - The Movie :) Har ärligt talat aldrig sett den filmen, men längtar :D

Frågestunden tar jag förmodligen upp lite senare om ens det, tycker att jag kan få lite fler frågor XD Snälla, skriv frågor! :P

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-07-28 @ 14:51:55


2 kommentarer
Postat av: Nathalie

va bra:D och tack!

2010-07-28 - 15:57:38 | URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Klara <3

Åh ''Sex and the city'' är bäst! Du kommer älska den!

2010-07-28 - 17:50:44 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0