Det regnar här i Stockholm idag *lalala*

Idag är det pissväder, som inte gillas av mig..

                                                          Igår
Vi gick till en mataffär igårkväll, för att handla lite snacks och dricka, solen sken och det togs några foton på vägen dit :) Här får ni lite bilder på både mig och kusinen :

(gårdagens klädsel och smycken...och mina nya solbrillor ^^ )

* Solbrillor - Rea, nya från Lindex
* T-shirt - Rea, ny från Monki
* Shorts - Gamla, avklippta av min syster från CheapMonday
* Gladiatorskor - Inte helt nya, min mammas från Deichmann 199 kr
* Smycken - alla är från Lindex förutom ringen från Glitter, och det rosa armbandet är från Gotland

Världens bästa hoppbild (finns en bra hoppbild på mig som är tagen av pappa men men..)
hennes blogg: www.liinalookx.blogg.se För en gångs skull så ser jag inte helt blåst ut när man tar en hoppbild på mig XD

Hehe är närbild på brillorna och mina smycken ^^

Tyckte att denna bild var cool om man kollar riktigt noga på solen :D

Hehe vad jag ser nöjd ut XD med solbrillor.....

..... och utan solbrillor :)

min käre kusin :D

När vi kom ut ur mataffären så hade vi med oss Svenska Lantchips, Ostbågar och en STOR cola XD Egentligen föredrar jag lantchips före ostbågar men men ;) Vad har du för favorit snacks?

Vi valde att först kolla på In her shoes - med bland annat Cameron Diaz, följd av att vi började se på Sex and the City - the movie :) Men vi började se på den ganska sent, med tanke på att vi såg en film innan, så vi fick se klart filmen imorse :D

Jaja, slutpratat om igår, får ta och lära mig att inte skriva så mycket! Om det ens går :)

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-07-29 @ 18:11:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0