30/1 -10 "Plugg, plugg och åter plugg"

Denna dag har spenderats framför datorn med SOarbetet, samt vid skrivbordet. Har några läxor till nästa vecka, och med tanke på att jag är upptagen imorgon samt hela måndagen, så måste jag göra det mesta idag ;)

Imorgon ska jag på en middag hos min gammelfarmor som är cirka 83 år =) Efter det så ska jag gå och lägga mig vid 19:00, eftersom jag ska vara i skolan senast 06:15!!! Bussen går inte förrän 06:30, men om man vill ha bra platser, så får man vara där lite tidigare x] Jag kommer att vara hur trött som helst =)

Ikväll ska jag åter läsa bloggar, samt geeka framför The Sims 3 ;)

Vad har ni gjort denna kyliga lördag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-01-30 @ 18:59:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0