19/1 -10 "Ingenting"

Just nu sitter min fyraåriga lillebror på mitt rum och spelar Crash Bandicoot 2! Eftersom teven i vardagsrummet är upptagen, så spelar min lillebror på mitt rum istället =) Det är ett spel jag rekommenderar, haha =)

Idag hade jag väldigt tråkigt rent ut sagt. Det finns inte så mycket mer att säga... Jo, förresten! Jag hade syslöjd idag, vilket var väldigt roligt. Jag håller på med en tygväska som jag framförallt kan ha till gympan =)

Imorgon har jag först gympa, sedan efter lunch ska vi kolla på en teater som heter Chilla och tjalla från Ung utan Pung! Det ska bli väldigt roligt tycker jag =)

Sedan, efter skolan, ska jag hämta min lillebror från dagis...

Vad har ni gjort idag?

Kram Sunshine (jag skriver godnatt redan nu, för jag kommer inte uppdatera  mer ikväll ;) )


Publicerat: 2010-01-19 @ 18:59:40


1 kommentarer
Postat av: linn

haha tack elin! :D

ses på fredag! :)

kram

2010-01-19 - 19:53:02 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0