24/2 -10 "WOW"

Ja, ni... Idag har jag för första gången tagit bilder med min kamera som jag fick i somras ;)

Idag gick jag och mina kompisar till och från skolan, och jag säger bara en sak! Det var underbart x]
Ikväll ska jag som vanligt läsa bloggar och spela The Sims 3 =)

Här har ni bilderna från idag:


Blått är vått, haha x]


Vältrampad stig =)


Kalle Koltrast från när vi var små =) Kanske inte exakt Kalle, men den är vacker ;)

Sunshine!!

Helt orörd, och så underbart vacker...

Glitter och glamour





Ingen aning vad det är för fågel :s


Hacke Hackspett:



Dagens outfit:



Nå, vad tycker ni om bilderna? Är det helt okej?

Vad har ni gjort denna soliga dag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-02-24 @ 19:32:29


1 kommentarer
Postat av: M A T I L D A

Fina bilder :)

2010-02-24 - 20:11:23 | URL: http://matildadahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0