1/4 -10 "Vilket skämt och rösta snälla :)"

1 april, ja vad förknippar man med det? Jo, att man lurar samt luras :) Själv lyckades jag inte lura någon men blev lurad själv, av min kompis Alizia x] Hon ringde mig 08:15, och berättade att vi började 08:20 istället för 09:55! Snacka om att jag fick panik ;) Då började hon asgarva och sa att det var ett skämt :) Först blev jag lite irriterad, men sedan började jag också att skratta x] Blev någon av er lurade/lyckades lura någon annan?

Jag är också med och tävlar på www.nelly.com med min egendesignade bikini :) Jag skulle bli överlycklig om ni skulle vilja rösta på min, men bara om ni vill ;) Jag kanske till och med röstar på eran, om ni röstar på min :)

Min designade bikini på NELLY.COM

                                            Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Är ganska trött, efter att ha bakat pepparkakor sedan 16:45 till och med 19:20 !?! Jag vet att det är påsk, men vi hade ganska mycket deg kvar ;)


Vad har ni gjort idag?

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-04-01 @ 20:17:16


2 kommentarer
Postat av: vendela

snygg bikini :) röstar

2010-04-02 - 07:31:59 | URL: http://vendoo.blogg.se/
Postat av: Alizia

Haha, du är knäpp!!!

2010-04-02 - 17:32:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0