Tjenare mannen

Godmorgon, sovit gott? :)

Jag är lite trött men aja :/ Idag är det lördag och väldigt fint väder :D Tummarna upp asså!

Just nu är jag lite lat och ligger med datorn i sängen och ligger fortfarande under täcket, det är ju varmare där så varför gå upp? ;)

Ser lite gråtfärdig ut men det är bara för att jag är trött :)
Hmm vad händer egentligen idag för mig...? Jo, jag ska möta en kompis i centrum för att kolla lite hur mycket det kostar att få bilder utskrivna från tex. expert, jag vill skriva ut några bilder i fotopapper nämligen :) Dessa bilder ska jag sedan ha i skåpet ;) Mysigt värre liksom :D

Senare ikväll ska jag springa med min kompis, lite orolig för hon brukar springa ca 8 km, och jag är död efter 5 xD


Publicerat: 2011-09-03 @ 08:53:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0