1 juni 2011

Oh maj goooood! Det är redan juni :O Jisses, jag är chockad och grymt glad :D

Idag är jag på toppenhumör och har haft en otroligt slapp dag. Vi hade idrottsdag och vanligtvis brukar det vara friidrott eller orientering men vi fick välja :) Då valde jag att paddla kanot (kanadensare)! Helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart skojigt! :D Vi paddlade till en ö där vi åt och sen paddlade vi tillbaka för att rengöra kanoterna. Och jag doppade mig för första gången i år ;)
I början var det kallt men sedan hade man vant sig och tyckte att det var varmt :P Tyvärr togs det inga foton från när jag badade men men...

I helgen, eller ja, från och med imorgon är det kristi himmelfärd :) Jag ska vara på en kompis landställe hela den helgen så kanske inte blir sååå bra bloggande men kommer att ta tusentals bilder :D

Pöss!
Publicerat: 2011-06-01 @ 17:02:35


2 kommentarer
Postat av: MIASFASHION.blogg.se

uppdatera chompis! xD

2011-06-13 - 19:51:26 | URL: http://miasfashion.blogg.se/
Postat av: Alizia

Tycker du bloggar lite lite hörrududu! ;) <3

2011-06-22 - 16:34:55 | URL: http://www.photosbymoi.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0