Vad händer?

Förra sommaren bloggade jag otroligt mycket, tusentals bilder och inlägg.. Vad är det som har hänt den här sommaren? Ärligt talat vet jag inte varför det inte blir inlägg :( Den här sommaren är jättemycket annorlunda än förra sommaren, några exempel: Här får ni se vad jag hittills gjort i sommar :D

1) slutade skolan den 17. 18-23 volleyboll läger
2) 24 är midsommar och då åkte jag och en av mina bästa tjejkompisar till mitt landställe och var där fredag-söndag :)
3) Veckan därpå var mamma på hundutställning så jag passade vovvarna som var kvar
4) Hade två kompisar hemma som sov över
5) Åkte med till en kompis landställe och var där i några dagar
6) Hemma några dagar, sen åkte jag ner till Malmö för att spela U17 sm i beachvolleyboll (U17 menas med de som ännu inte fyllt 17 år)

Den här veckan har gått otroligt fort! Måndag-torsdag var jag i Malmö ;) Den 24/7 hade jag namnsdag och en vecka senare, alltså idag, har jag också namnsdag :) Grattis alla som heter Elin och Helena :D

Om 3 dagar fyller jag år, shit pommes :O Ska bli superdupermegakul att fylla år, man fyller ju 15 trots allt ;)

Slänger in en bild på min otroligt enkla outfit, ville inte krångla med kläder idag ^^



Den blev väldigt stor och så, ursäkta det xD

P.S När jag spelade beachvolleyboll fick jag en väldigt snögg sportbh bränna, kan visa er en bild sen! D.S
Publicerat: 2011-07-31 @ 12:38:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0