28/3 -10 "Blää"

Nu är jag på mycket dåligt humör... Det regnar ute(!) Jaja, hoppas det blir finare väder imorgon :)

Gårdagen var väldigt mysig. Min kompis hade skrivit fel på sms:et så jag kom en halvtimme senare :S När jag väl var framme började vi kolla lite smått på The Waterboy ;) Den var väldigt rolig x]

Sedan rörde vi oss mot köket, där vi satte oss ner för att äta världens godaste lasagne och som sallad hade hon haft i tomater, mozzarella samt basilika :) Då och då var det lite pinsamma tystnader, men i helheten så hade vi otroligt skojigt x] Efter maten satte vi oss vid vardagsrummet *igen* för att kolla på Freaky Friday ;)
Jag kom i säng väldigt sent också ;)

Idag ska min lillasyster döpas och jag ska läsa upp denna dikt:

Kom till mig när du är ledsen
och jag ska trösta dig

Kom till mig när du är ensam
och jag skall hålla dig sällskap

Kom till mig när du behöver prata
och jag skall lyssna

Kom till mig när du är rädd
och jag ska hålla om dig

När du än behöver mig
ställer jag upp för dig

Vad det än gäller, när det än är,
Finns jag här för dig...

Vad ska ni göra denna söndag?

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-03-28 @ 10:18:00


2 kommentarer
Postat av: Bäret

attans, alltid någon som är avis... vilken fin dikt. =)

2010-03-28 - 17:47:42 | URL: http://unwrittenfuture.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: åh va kul, de är skit häftiga de hundarna:) allt bra idag?:)

2010-03-28 - 18:03:54 | URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0