14/6 -10 "God eftermiddag"

God eftermiddag sötnosar!
Jag har sovit länge (vaknade 08:30 istället för typ 07:00) för en gångs skull :) Hur har ni sovit?

Igår kollade jag som sagt på Hairspray :D Den var jättebra, rekommenderar den verkligen^^ Efter filmen gick jag och lade mig, tröttmössan som man är -.-' Till filmen åt jag Ica's Gräddglass: Apelsin, Choklad + Vanilj.. Mums :P

Idag ska jag fortsätta packa inför volleyboll-lägret, städa rummet & vika tvätt + sortera tvätt :)

Sedan ville jag också berätta en sak: En tjej vid namn Elsa som har bloggen: http://www.elsaglans.blogg.se ska hjälpa mig att göra en ny bloggdesign :D Besök hennes blogg, den är grym!

Vad ska ni göra idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-06-14 @ 13:21:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0