Regn älskar jag...

... om det inte vore för att jag måste ut med alla våra 8 hundar :D Jaja, det är bara att bita ihop ;)

, vad tycker ni om min nya design som är gjord av www.elsaglans.blogg.se ? :) Fin, ful, den andra var bättre? 
                                                            Vad tycker ni?
Idag vaknade jag vid 10:50 vilket är ett nytt rekord för min del ^^ Satte mig i köket för att äta frukost, och då kom min gulliga lillasyster till mig :) Efter frukosten fick jag en liten flashback och satte mig brevid min lillasyster som satt och målade i sin Hello Kitty-målar/pysselbok :) Jag pysslade/målade i en Bamse-målar/pysselbok XD

titta vad duktigt jag är :D


min lillasyster Victoria målar koncentrerat i sin Hello Kitty-målar/pysselbok

Vickan :)

Sötnos

"Puss puss" från Victoria

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-08-02 @ 13:21:35


1 kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; jaha :) 96 :) jag är 94a :D

2010-08-02 - 13:37:48 | URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0