Haft en underbar dag :D

Idag har det varit en underbar födelsedag! :) Tack för alla kommentarer jag får *Puss i luften till er*
                                           Dagen som varit har jag hunnit med detta:
* Ätit lunch med pappa - han bjöd mig på sushi ^^ (tyvärr ingen bild då jag glömde kameran...)
* Duschat
* Kollat på Deichmann - såg de översta skorna (tidigare inlägg) i butiken + ett par andra som var sjukt snygga ^^
* Nattat mina småsyskon - Check XD
* Gett 6/8 hundar mat - Check
* Lyssnat på skitbra musik - Check

och säkert en massa mer, men som jag inte kommer på nu x)

Men imorgon kommer jag att firas av mysiga släkten och självklart tas det en massa bilder då också, så ska jag försöka att lägga ut bilderna från idag och morgondagen ;) Vänta få se, som min pappa säger XD

Puss & Kram Sunshine
Publicerat: 2010-08-03 @ 23:08:53


2 kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: TACK!:d

2010-08-04 - 00:41:32 | URL: http://photobydenise.se
Postat av: A.C

hej:D



nu e jag hemma igen efter "nelly-party".. så kmr få ett par skor hemskickad:D dt var inte så mkt folk där.p haha..



Hoppas dagen har gått bra för din del..nattinatti~~

2010-08-04 - 01:48:58 | URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0