24/4 -10 "Lördag..."

och solsken!! Kan det bli bättre? Veckan som varit har varit rätt stressad med läxor och prov :( Det är därför jag inte har bloggat ;) Men förra helgen såg jag 3 filmer, haha :D 1. Trubbel i Paradiset, 2. Monster samt 3. Farsan!
Första filmen är skitrolig och får fem av fem möjliga solar, tvåan var väldigt hemsk oxh baserad på en sann historia, och trean var jätterolig x] Alla tre rekommenderas starkt ;)

Skolan har varit mycket tråkig, med alla tusen läxor och ett matteprov i onsdags om algebra -.-'

Helgen blir nog ganska lugn, för idag ska jag träffa en kompis och imorgon kommer jag förmodligen plugga hos mormor :)

Vad ska ni göra idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-04-24 @ 08:43:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0