OMFG!

Jag har inte bloggat på jättelänge :( Men grejen är att jag inte vet vad jag ska blogga om?! Kanske tappat gnistan... Äsch, nästa vecka blir bara värre -.-

Mån: Idrottsprov (STOOOR del av betyget) + ha läst ut januariboken i svenskan
Tis: inget
Ons: Engelska text + glosor och utvecklingssamtal
Tors: lämna in en text i svenskan som är till ett projekt mellan Sv/Bild/Slöjd
Fre: NO-prov, Spanska-prov och matteläxa

Sen därimellan ska jag försöka att träna.. Dock har jag stukat fingret och ont i knäna men det löser sig nog! ^^

Slänger in en bild från Egypten (inte lagt upp några bilder alls men börjar med denna)

saknar Egypten så gaaaaaaalet mycket :(
Publicerat: 2011-01-29 @ 11:45:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0