Godmooooooorgon

Hur mås det? :) Jag mår så underbart bra, helt sjuuuuuukt! :D Jag kan berätta liiite varför ;)

Igår gick jag och några kompisar till The voice festivalen, och aa, snacka om galet bäst! Jag såg ganska många artister men jag blev som mest galen när CHRIS MEDINA sjöng What are words och när SWINGFLY kom ut på scen och sjöng mina favoritlåtar :O :D Tog inga bilder men har filmat så ni kanske ser dem sen ;) Iaf Swingfly sjöng: Hey boy, me and my drum och singing that melody!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer mig, men ikväll ska jag på möte med styrelsen ;)


Puss och kram
Publicerat: 2011-08-21 @ 09:34:34


1 kommentarer
Postat av: Elin (:

sv; åh tack ! :')

2011-08-21 - 16:53:57 | URL: http://ellolavich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0