Onsdag

Idag är det onsdag och jag mår toppen! Varför jag inte bloggar är en superbra fråga, men om man säger såhär: Måndagar, tisdagar och torsdagar kan jag inte blogga, för då har jag volleybollträning och blir snabbt trött & då ville jah bara äta, duscha och sova ;) Men onsdagar, fredagar och självklart på helgerna kommer jag att blogga ^^ Fast... kanske hinner blogga innan träningen på måndagar :D

Det suger boktstavligen att det inte är några bilder på bloggen, men det beror på att min systemkamera är hos min pappa, och jag bor hos min mamma -.- SURT, vill ju ta en massa foton att lägga ut på bloggen ju! :)

Imorgon är det äntligen fredag och denna fredagen är det halv hemstudiedag, vilket betyder att jag börjar 12.40! Lite sovmorgon, men dem lektioner som vi inte har på förmiddagen får vi läxa i -.-

Ska absolut sova tidigt idag, runt 20.30 kanske 21.00... Har allvarligt talat varit trött hela veckan, så behöver ta igen min sömn!

Ha en toppenkväll, så kanske vi tillochmed imorgon bitti!

Puss & Kram Sunshine

Publicerat: 2010-09-23 @ 19:10:56


1 kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Man tackar! ;D

2010-09-24 - 14:17:54 | URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0