9/5 -10 "Varför? och lite till"

Som rubriken lyder så undrar jag varför jag inte uppdaterar. Svaret på den frågan är väl att jag inte har något roligt att skriva om ;) Men här får ni en "dag för dag" lista vad jag har gjort sedan jag uppdaterade sist (om ni orkar att läsa) :
Under valborg gjorde jag detta!
den 29 april: Packade i typ tre timmar inför volleyboll 2000 mästerskapet :)
den 30 april: Åkte till *** med laget! Självklart glömde jag pengar (pinsamt!).På kvällen såg vi när några killar från volleybollgymnasiet spelade match.. De var mycket duktiga det lovar jag :D Vid 24:00 gick vi och lade oss, men vaknade 01:30 (lördag morgon) av att det himla larm går igång som bara vi vaknar av (!) Vi somnade först kl. 02:00 och gick upp vid 06:00 igen.. Trött? Absolut -.-'
den 1 maj: Vi spelade volleybollmatcher under hela dagen och såklart dömde vi. Jag var förstedomare, och vid ett tillfälle så dömde jag Hestra mot Säter och gjorde bort mig ganska mycket. Nu tänker inte jag vara fördomsfull mot Hestra men jag blev väldigt sur när de snackade skit om mig :(
På kvällen var det ett underbart disko som jag och mina vänner gick till! Det var underbar musik och mycket människor :D Sedan på diskot, så ser jag världens sötaste kille :) Mina kompisar uppmanade mig att dansa med honom vilket jag definitivt inte vågade :( Sedan hjälper min kompis Johanna mig, genom att gå fram och fråga efter numret åt mig. Snacka om att jag svävade på rosa moln, haha x]
den 2 maj: På söndagen spelade vi match typ hela dagen och på kvällen åkte vi hem igen.. Jag sov från 17:40 till 20:15 :) Jag och laget fick typ 5 timmars sömn per natt så vi var ganska trötta under hemresan ;) 
En av låtarna som jag och mina kompisar diggade när vi var i ***:


 
Nu kommer det vad jag har gjort nu i veckan:
den 3 maj: Gick som vanligt i skolan och hade träning på kvällen
den 4 maj: Lång skoldag och valpkurs med Onok på kvällen (vilket gick suveränt!!)
den 5 maj: Plugga en massa läxor
den 6 maj: Tora följde med mig hem, och vi satt och jobbade med våran ficklampa i 2 timmar ungefär :D
den 7 maj: Hade en snabb presentation av ficklampan på NO:on, samt vi vann godis för att vi hade haft mest motvind då vi jobbat x] Träning hade jag också på kvällen. Sedan efter träningen, åkte jag hem till mormor & morfar för att sova där. Jag och morfar såg på en volleybollmatch på Eurosport 2 där de 2 bästa lagen i Italien spelade mot varrandra :) De var asgrymma!! Gick och lade mig ganska sent på kvällen -.-
den 8 maj: På morgonen åkte morfar till landet, så efter frukosten så tog jag ett kort bad :) Idag var jag inne i stan med Linnea för att kolla på en bikin samt köpa nya converse för att mina var  jättetrasiga :( Jag kom hem med ett par sprillrans nya vita converse ;)(ska försöka att ta foto på mina gamla med mina nya bredvid) Me <3 Converse På kvällen kollade jag på TV och tog ett långt bad med badolja + badsalt... Somnade nöjt runt halv elva
den 9 maj alltså idag: Imorse när jag vaknade satte jag på TV:en och kollade på en av de bästa filmerna jag någonsin sett ;) Den heter "Dumpa honom" Riktigt gullig men gripande film.. Ben Affleck är så himla snygg + söt!
Absolut en rekommendation :)

Nu ska jag återgå till mitt pluggande av matte, engelska och svenska!

Vad gör ni idag?

Kram Sunshine

 

 

 

 

 

Publicerat: 2010-05-09 @ 14:54:06


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra från dig igen (även fast jag redan visste det mesta)! Ses imorgon! <3 <3

2010-05-09 - 18:45:09 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0