23/5 -10 "Godmorgon"

Godmorgon alla söta som sitter inomhus medan regnet piskar utomhus!
Har ni sovit gott? Jag har gjort det :) Igår gick jag och lade mig vid halv ett tiden och vaknade vid tjugo i åtta ;)
Pigg och glad, haha x) Igår mumsade jag och mormor i oss en massa Sia Gräddglass Knäck :P

Medan vi åt glassen så kollade vi på 27 dresses.. En jätterolig komedi :D

Idag ska jag åka in till H&M för att kolla efter den förbenade bikiniunderdelen i storlek 38 :) Snälla, säg att jag hittar den ;) + att jag ska köpa lite papper åt mormor (får ju pengar av henne) till hennes skrivare.... Sedan åker jag hem igen för att plugga SO och Matte :D Jippi... not!

Nu ska jag göra iordning mig (duscha, borsta tänderna och klä på mig) och lyssna på some musik :)


Vad ska ni göra idag?

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-05-23 @ 09:54:48


1 kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vad gott med glass!

2010-05-24 - 20:13:30 | URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0