22/5 -10 "God eftermiddag"

Som rubriken lyder så blir det ett inlägg först nu. Jag vaknade egentligen vid 7 och har varit vaken sedan dess ;)
Utanför ser man att solen skiner, och jag får lust att gå ner på bryggan och sola samtidigt som jag läser en bok ^^ Låter det skönt? Fast jag måste gå ut med 2 av hundarna och städa småsyskonens rum -.-'  Jaja, life goes on! Jag måste också till någon H&M affär, eftersom jag för en vecka sedan (då jag köpte en bikini) råkade köpa en storlek 36 istället för 38 :( Det brukar ju vara så att man lägger på sig ett extra kilo under sommaren, med tanke på så mycket glass man äter, haha :D Ooopppss!!

Alldeles strax ska jag äta lunch (vet inte vad dock) och sedan ska jag väl ta en promenix med hundarna och sedan försöka ringa mormor och kolla om hon kan följa med till H&M :) Vill ju passa på att vara ute så mycket som möjligt ;)

Slänger in några låtar som man mår bra av, liksom good feeling, haha x)
kanske inte vad alla lyssnar på idag, men man mår bra av den ;)

Den här låten sjöngs av självaste Cecilia Vennersten på min mammas bröllop (så himla vacker)

Underbar text, det är allt jag säger ^^


Vad ska alla sunshines göra idag?

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-05-22 @ 14:39:20


1 kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack :D

ja vädret ska man ju absolut inte klaga på.

2010-05-22 - 15:52:58 | URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0