17/5 -10 "Ny vecka betyder nya ansträngningar"

Idag är måndag igen. Många gnäller säkert, det gör jag också ibland, men denna vecka fokuserar jag mest på SO-provet som är på fredag (inom syskonreligionerna) :) Det blev aldrig någon träning idag eftersom jag hade för mycket läxor ;) En låt som verkligen får mig att må prima, är denna:

och typ alla andra låtar från Glee! Ska nog göra en ny kategori där det bara är om musik och Glee x]

Idag var vi på studiebesök i en synagoga inne i stan, så vi gick förbi Kungsträdgården! Där kunde jag inte låta bli att ta en massa bilder! Njut, det är allt jag säger ;)

Toras hand med en blomma från körsbärsträdet :)

Jag idag, vad tycks?

Dagens mycket bekväma klädsel

Tora idag, min kompis :) Söt som blomman hon har i håret :)


Och dessa bilder tog jag enbart med min mobil, alltså hyfsat proffsiga bilder jämfört med om man skulle fota med en riktig kamera ;)

Vad har ni gjort idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-05-17 @ 20:12:41


4 kommentarer
Postat av: linn

jätte jätte fina bilder! :D

saknade dig på volleybollen idag ;(



svar: tackar elin! :D<333

2010-05-17 - 21:23:19 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Klara <3

Två söta blommor i kungsträdgården :) <3

2010-05-17 - 21:51:33 |
Postat av: Bäret

hihi, min mobil är finast! XD Vad snygga ni var idag. Gillar bilderna på blommorna... hehe :)

2010-05-17 - 22:18:58 | URL: http://unwrittenfuture.blogg.se/
Postat av: Bäret

den låten är jätte bra! det glömde jag att säga... ;) Jag gillar den och den där när de har biltvätt ''I crush the window of car'' :)

2010-05-17 - 22:20:35 | URL: http://unwrittenfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0