14/5 -10 "Vet inte var jag ska börja"

Grattis Disa 14 bast!!
Idag åkte jag, Disa och hennes mamma till Gröna Lund :) Vi hade ytterst roligt och det var lagom mycket folk..
Vi åkte:
1. Katapulten (Uppskjutet) - i början tänkte jag "Vad håller jag på med?" Jag såg säkert jätteknäpp ut, för jag spände mig i hela kroppen och såg livrädd ut ;) Fast det kittlades super mycket i magen, och efteråt när vi klivit av så började jag och Disa att först krama varrandra och säga att vi var bäst, följd av att vi skakade i hela kroppen. Vi belönade oss med en Ben & Jerry's glass!!
2. Pop Expressen - Åkte den 3 gånger, men var lika sur varje gång efteråt. Det kändes så himla typiskt att det är världens bästa låt både före och efter vi har åkt. För vi fick nämligen stå ut med fjortisdunk alla gångerna ;) (Förresten så såg vi Kissie, och hon åkte samtidigt som oss) Alltid lika roligt :D
3. Tekoppen - Åkte den 2 gånger, mest för att Disa ville det ;) Plus att hon ändå fyllde år!
4. Vilda Musen - Åkte den 1 gång, men den var rolig ;) Alltid i början tycker jag att den är läskig plus att den är väldigt ryckig :(
5. Rock Jet - Åkte den 1 gång, mycket rolig :D
6. Kvasten - Åkte den 2 gånger. Den är väldigt rolig, men jag tycker att man borde åka 2 varv
7. Slänggungorna - Faktiskt första gången jag åkte den ;) Men den var rolig

Vilka gillar ni att åka mest?

För alla som undrar så hälsar min pappa :) Alldeles strax (typ nu) så ska jag kolla på American Pie - The Wedding

Vad har ni gjort idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-05-14 @ 22:00:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0