Linnea Gästbloggar!

Godmorgoooon ääääääälsklingar!

Haha jag heter Linnea och fick order av syrran att blogga lite åt henne , medans hon är på vollybollläger i Falköping, stackars unge måste upp kl 6:00 varje morgon, liiiiiiiiiiiiider med dig! :o Hon kommer komma hem om ungefär en vecka, men medans dess ska jag blogga åt henne lite dådå, kommer nog inte bli lika bra upptadering pga att jag har min blogg att sköta dessutom och att jag jobbar olika skift just nu. Behöver extra moooooney you know ;)

Börjar jobba vid 12 idag så passade på att blogga nu, för ikväll kommer min muppis, nämner inget namn pga att mina läsare läser denna blogg också, och försöker förstöra så.  Känner mig helt död i halsen och har jätteont i mitt knä, av någon anledning. Tror det har och göra med att vi står på hård "mark" när vi jobbar och tynger kroppen.
Efter det vet jag inte vad vi ska göra, beror på när de kommer, muppis polare kommer också så de blir trevligt :)

Men ska duscha sedan hjälpa praktikanten här lite.
Ciaaaaaao på er!



Detta är jag
Publicerat: 2010-06-18 @ 09:13:13


2 kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Nu är min tävling avslutad. Jag kommer börja följa din blogg från och med idag kl 18.00

Jag slutar läsa den på måndag klockan 18.00. Då hoppas jag kunna utse en vinnare. Så nu får du skriva för allt vad du har! Lycka till! :)

2010-06-19 - 12:37:25 | URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Tack för du bidrog i min tävling och jag hoppas du väljer att delta i fler tävlingar! :) Tyvärr är du inte vinnaren, men kanske vinner du nästa gång! :)

2010-06-21 - 21:47:33 | URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0