Hemma från Nicole

Jag kom hem för många timmar sedan, men bloggar inte förrän nu ;) Jaha, vad har ni hittat på då? Solat och badat kanske :D

Orkar kanske berätta om min övernattning hos Nicole någon annan gång för nu orkar jag inte (fy skäms på dig Sunshine XD) Men det togs flitigt med bilder kan jag lova :)

Strax ska jag väl hoppa i bingen, för ska åka runt 09:00 - 09:30 imorgon, ut till skärgården :P
Ytterst trevligt må jag säga ;)

Men jag är tillbaka med båda fötterna på jorden och utan bloggtorka på söndag!! :D
Så var beredd på tusentals foton XD

Godnatt och dröm söta drömmar, om kanske tillochmed snygga drömprinsar ;) ^^

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-07-15 @ 22:03:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0