24/1 -10 "Precis klar med engelskan, men mycket kvar"

God eftermiddag bloggen,
Jag har precis lärt mig de femton glosorna vi har i engelskan till på onsdag x]

Hemma hos mormor är det lika lugnt som vanligt, vilket är otroligt skönt. Jag sov i två timmar, alltså från cirka klockan 12:00 till 14:00! Fast jag skulle kunna sova lite till, ärligt talat =)

Det som jag har kvar att göra är följande:

  • Plugga NO, matte samt spanska
  • Städa rummet
  • Damsuga rummet (om jag har någon ork i kroppen)
  • Ha ansiktsmask
  • Packa till skolan och pappa
  • Ladda Ipoden
  • Ladda mobilen

Ja, det är nog det jag har kvar på min lista x]
Igår hade jag ansiktsmask, vilket var hur najs som helst! Ett tips till er alla: Unna er en anskitsmask en gång i veckan =) Antingen köpt eller hemmagjord... Det bestämmer du ;)

Vi hörs ikväll allihopa!

Kram Sunshine

Publicerat: 2010-01-24 @ 16:19:37


1 kommentarer
Postat av: linn

hihi taack! ;)

jag ser att du bytt design! ;)

2010-01-24 - 16:40:27 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0