18/1 -10 "Godkväll och godnatt"

Hej, nu har man duschat och ätit =) Träningen var rolig fram tills vi skulle ha den upprepande fys/styrketräningen!
Man blir helt slut efter den... Så idag hade jag tänkt att gå och lägga mig vid cirka 21:00. Anledningen till att jag tänker gå och lägga mig "tidigt" är för att igår, så gick jag och lade mig klockan 22:00, och gick upp klockan 06:20. Imorgon börjar vi klockan 08:20 och slutar inte förrän klockan 16:00!

Idag har jag varit i skolan, samt fick sluta lite tidigare på grund av att vi inte hade NO, som egentligen är våran sista lektion =) När jag kom hem, var min älskade lillasyster hemma och sov i soffan. Det dröjde ett tag innan hon vaknade, men när hon väl vaknade så fick jag hålla i henne! Hon är hur söt som helst, och är alldeles sådär babyhudmjuk =)

Imorgon blir det en lång skoldag, följd av att jag ska hem och plugga matte samt spanska!

Vad har ni gjort idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-01-18 @ 20:25:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0