23/2 -10 "Olycklig kärlek"

Ja, alla har man varit kär någon gång =) Att vara kär är bland det bästa som finns, men också det värsta...
Jag är kär i en  kille som går i min klass, men självklart är han bland de populära (vilket jag inte är)! Vissa dagar känns det som om jag bara kan gå fram till honom och berätta hur jag känner x]
Medan andra dagar känner jag och vet jag att han inte tycker om mig ett dugg =(
Varför är det så svårt att berätta hur man känner för den personen man tycker om? Den frågan är så svår att svara på ;) Det är klart att jag tänker att min drömprins finns där någonstans, men varför måste man vänta så länge? Vet ni hur det är att vara i min situation eller liknande? Vore kul om ni ville berätta =)

Usch, nej nu pratar vi om något annat tycker jag ;) Idag var jag som vanligt i skolan, och vi såg en film vars namn jag inte kommer ihåg x] Sedan fick vi sluta 13:30 istället för 16:15!

Jag tror nog att ni kan gissa vad jag ska jag gör nu, haha =)

Vad har ni gjort idag? 

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-02-23 @ 18:49:36


1 kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon fina Elin, gör du något spännande idag?

2010-02-24 - 11:12:34 | URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0