22/2 -10 "Dumma SL"

Jag var nog inte ensam om att stå och vänta på bussen i en timme idag, i -20 grader :O Pricket över i:et var att jag kom försent, haha =) Bättre lycka nästa gång SL ;)

Nu ska jag sluta och gnälla och tänka på det positiva! Idag har jag varit i skolan som vanligt, vilket ändå var helt okej :) Efter skolan skulle jag hämta min underbara lillebror Sixten från dagis x] Jag var så himla cool,
med tanke på att jag hade hans smowracer på vägen dit, haha ;)

Från och med nu, tänker jag försöka att fota lite grejer, exempelvis min lillebror på snowracern... Klantig som jag var, så glömde jag kameran hemma när jag skulle hämta Sixten =)

Efter detta inlägg ska jag blogga samt återigen spela det efterlängtade The Sims 3!!

Vad har ni gjort denna kyliga dag?

Kram Sunshine
P.S Glöm inte att jag har frågestund nu ;) D.S
Publicerat: 2010-02-22 @ 18:52:40


2 kommentarer
Postat av: E m m a a ♥

fiin blogg :)

2010-02-22 - 19:27:01 | URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/
Postat av: -TUFFAAST.BLOGG.SE

SVAR okeejj:)

gjort idag?

2010-02-22 - 21:56:00 | URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0