haha xD

jag suger på att blogga just nu, vet inte vad som hänt :/ Har inte bloggat på 1 månad!? Helt galet XD
Jag kanske har tappat stinget lite :( Men till jul/nyår osv så blire nog bättre :D Har ju trots allt lov från och med tisdag ;)

Iaf den här månaden har varit hektisk! Många prov och läxor, sen träningen också :P
Den fredagen som var, kändes bättre än någonsin ^^ Hade matteprov första lektionen, och sista provet på den här terminen x)

Men efter jul och Nyår så kanske jag ska starta en "matblogg" :) fotar ju mat ganska ofta, förmodligen oftare än vad jag fotar outfits :D

Fast vet inte om jag ska göra det eller inte, har ju trots allt haft den här bloggen i snart ett år ^_^

Det får bli kvällens fråga: Byta/Ha kvar denna blogg? Matblogg/Annan kategori?

Puss och Kram!
Publicerat: 2010-12-19 @ 20:05:19


4 kommentarer
Postat av: Tora <3

Jag tycker du borde ha två bloggar ;) hihi

2010-12-21 - 10:36:57 |
Postat av: FowZie ♥

sV: klart det kan vara underbart mysigt! ^^ men jag har blivit rädd för att känna så skarpt för någon.. det har typ tagit mig ett år att acceptera att han inte finns där längre.

2010-12-23 - 16:07:26 | URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag gillar verkligen din header :) Klickade mig in på din blogg förförsta gången idag så jag kan tyvärr inte hjälpa till! :)

2010-12-23 - 16:49:30 | URL: http://miaelisa.blogspot.com
Postat av: FowZie ♥

fast det är ju inte båda mina föräldrar som är förebilder ^^

2010-12-23 - 20:38:22 | URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0