3/4 -10 "Glad Påsk!"

Glad påsk på er alla :) Hoppas att ni får en jättehärlig lördag, med massor av värme ute och mycket godis ;)

Gårdagen var väldigt slapp, med dator samt teve :) Jag fixade så att både Calle och Vickan kunde bada, och bli rena och fina, haha x) Alltså ärligt talat, så hade jag pisstråkigt igår ;) Fast datorn räddade nog mig :)

Idag, kom min moster och kusin på besök, så vi åt påsklunch med dem. Till förrätt hade Micke gjort någon slags laxröra med tunnbrödrulle, till varmrätt åt vi återigen lax (som var typ i ångugn), och sist men inte minst så åt vi små tårtor som påminner väldigt mycket om prinsesstårta fast i miniformat :) Och förstås min berömda röra-ihop kaka med jordgubbar ;) Vad åt ni till påsklunch? Åt ni den klassiska eller gjorde ni lite annan god mat?

Senare satt jag och min kusin och snackade hur länge somhelst, innan devar tvungna att åka hem :) Då hängde jag först upp tvätten lite snabbt, innan jag begav mig ut på tomten med Onok ;) Vädret är ju så härligt idag!!! Då tränade jag henne lite i agility, eftersom mamma hade köpt lite enkla agilityhinder ;) Onok var jättebra x] Istället för riktiga pinnar i hindret, hade vi som ett slags rep, så att det inte skulle göra lika ont ;)
Tyvärr hittade jag ingen bra bild på hindrerna på google, eftersom jag glömde att fota :(

Vad har ni gjort idag på påskafton?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-04-03 @ 18:15:33


3 kommentarer
Postat av: linn

GLAAAAD PÅSK! :D

<3

2010-04-03 - 19:43:26 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Tjabba! :D



Va händer denna lärdagskväll?

2010-04-03 - 20:52:40 | URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: linn

jaa eller hur! asså jag har typ sett trailer 22 gånger hahah :)

2010-04-04 - 20:30:12 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0