27/4 -10 "Tröttmössa"

I lördags så sov jag över hos Nicole, och vi såg Avatar (skitbra!!!) samt gick och la oss runt ett-tiden... Självklart vaknade jag kvart över sju på söndagen, haha ;) På söndagen däremot joggade och powerwalkade (intervall) jag, Nicole och Celine i en timme (!) Det var superduper skönt :D Vi bakade också efter lunch, chokladbollar och röra-ihop kaka med banan... Oj, får inte glömma att jag var på Nicoles lillebrors loppis på söndagen... Jag fyndade sjukt mycket grejer, som jag kan visa er senare i veckan ;) Har inte tillgång till kamera just nu :)

Igår var det som sagt träning, men den gick definitivt inte bra. Uppvärmningen gick bra, men när vi skulle börja med inbollningen fick jag mycket ont (och jag överdriver inte!) i vänstra axeln :( Jag hade ont under hela träningen -.-' Och det värsta är att jag inte vet vad det berodde på :( Fast det är mycket bättre nu :D Efter träningen skulle jag på någon konfirmationsgrej/informationsmöte så jag hade ganska stressigt efter träningen...
Frågan är: Ska jag konfirmera mig eller inte? Vad tycker ni? :)

Idag var det en lång dag i skolan (08:20 - 16:00). Jag läste ut den mest äckliga boken som jag någonsin har läst (kyrkdjävulen heter den ifall ni undrar) :) På NO:on håller vi på med att konstruera en egen ficklampa, vilket är ganska svårt ;) Jag har väldigt mycket läxor just nu -> Svenska, Engelska, NO, Matte, Spanska ja det var nog det x]
Och det värsta är att jag inte kommer att kunna plugga någonting i helgen, för jag ska nämligen till Volleyboll 2000 Mästerskapet!!! Jippi :D

Vad har ni gjort i helgen och idag?

Kram Sunshine
Publicerat: 2010-04-27 @ 19:39:52


1 kommentarer
Postat av: linn

men gumman! Tack tack sötnos! Jag har köpt skärpet på second hand :D puss <3333333

2010-04-28 - 12:43:32 | URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0